Jesteś w: Home » Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie » Zarządzanie » Zarządzanie - zarządzanie w handlu i biznesie międzynarodowym
Szukaj w mieście
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie » Zarządzanie » Zarządzanie - zarządzanie w handlu i biznesie międzynarodowym

31-150 Kraków, Małopolskie
ul. Św. Filipa 17, Zobacz na mapie
Tel: (12) 431-18-90
Fax: (12) 431-18-82
WWW: http://www.wsei.edu.pl
Email: rekrutacja@wsei.edu.pl

Nazwa kierunku Studia I stopnia Studia jednolite Studia II stopnia
Licencjackie Inżynierskie Magisterskie Magisterskie uzupełniające
S NW NZ S NW NZ S NW NZ S NW NZ
Zarządzanie - zarządzanie w handlu i biznesie międzynarodowym Zarządzanie - zarządzanie w handlu i biznesie międzynarodowym - Licencjackie stacjonarne Zarządzanie - zarządzanie w handlu i biznesie międzynarodowym - Licencjackie niestacjonarne zaoczne Zarządzanie - zarządzanie w handlu i biznesie międzynarodowym - Magisterskie uzupełniające stacjonarne Zarządzanie - zarządzanie w handlu i biznesie międzynarodowym - Magisterskie uzupełniające niestacjonarne zaoczne

Studenci tej specjalności zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie organizacji i dokumentacji importu i eksportu, spedycji i transportu międzynarodowego; zarządzania w przedsiębiorstwach międzynarodowych; opracowywania i wdrażania strategii inwestycyjnych w biznesie międzynarodowym; strategii marketingowych i rozliczeń międzynarodowych. Absolwenci, będąc przygotowani po kątem zarządzania, mogą podejmować pracę w przedsiębiorstwach prowadzących wymianę zagraniczną, w firmach zajmujących się reklamą i marketingiem międzynarodowym, firmach konsultingowych, agencjach i urzędach publicznych, zajmujących się zarządzaniem i promocją inwestycji zagranicznych.

 

Ważniejsze przedmioty specjalnościowe:

  • Zarządzanie międzynarodowe

  • Organizacja i dokumentacja w handlu zagranicznym

  • Zarządzanie w przedsiębiorstwach międzynarodowych

  • Finanse i rozliczenia międzynarodowe

  • Międzynarodowy transport i spedycja

  • Marketing międzynarodowy

  • Rachunkowość menedżerska

  • Strategie i procedury inwestycji zagranicznych

  • Komunikacja i negocjacje

  • PR i media

  • Przedsiębiorczość i biznes plan-firma symulacyjna

  • International bussines (w języku angielskim do wyboru studentów)