Jesteś w: Home » Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie » Zarządzanie » Zarządzanie - zarządzanie i obsługa ruchu turystycznego
Szukaj w mieście
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie » Zarządzanie » Zarządzanie - zarządzanie i obsługa ruchu turystycznego

31-150 Kraków, Małopolskie
ul. Św. Filipa 17, Zobacz na mapie
Tel: (12) 431-18-90
Fax: (12) 431-18-82
WWW: http://www.wsei.edu.pl
Email: rekrutacja@wsei.edu.pl

Nazwa kierunku Studia I stopnia Studia jednolite Studia II stopnia
Licencjackie Inżynierskie Magisterskie Magisterskie uzupełniające
S NW NZ S NW NZ S NW NZ S NW NZ
Zarządzanie - zarządzanie i obsługa ruchu turystycznego Zarządzanie - zarządzanie  i obsługa ruchu turystycznego - Licencjackie stacjonarne Zarządzanie - zarządzanie  i obsługa ruchu turystycznego - Licencjackie niestacjonarne zaoczne Zarządzanie - zarządzanie  i obsługa ruchu turystycznego - Magisterskie uzupełniające stacjonarne Zarządzanie - zarządzanie  i obsługa ruchu turystycznego - Magisterskie uzupełniające niestacjonarne zaoczne

Studenci tej specjalności zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie organizacji ruchu turystycznego; obsługi klienta w turystyce; analiz ekonomiczno-finansowych; strategii i badań marketingowych; wykonywania pracy na różnych szczeblach zarządzania, a także opracowywania niezbędnych informacji i dokumentacji w biurze podróży i przedsiębiorstwie hotelarskim. Absolwenci tej specjalności, będąc przygotowani pod kątem metod i technik zarządzania, posiadają o wiele szersze możliwości zatrudnienia, niż absolwenci kierunków stricte turystycznych, czy rekreacyjnych. Mogą podejmować pracę w biurach podróży, hotelarstwie, ośrodkach wypoczynkowych i sportowych, instytucjach publicznych zajmujących się zarządzaniem turystyką. Mogą również, po spełnieniu określonych warunków, ubiegać się o licencję pilota wycieczek.

Ważniejsze przedmioty specjalnościowe:

  • Bezpieczeństwo publiczne

  • Badania marketingowe

  • Komunikacja i negocjacje

  • Metody i techniki obsługi ruchu turystycznego

  • Prawo w turystyce

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelarskim

  • Trening interpersonalny

  • Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie

  • Ekonomika i organizacja „biura podróży”

  • Marketing międzynarodowy

  • PR i media

  • Propedeutyka pracy pilota w turystyce

  • Finanse i rozliczenia międzynarodowe

  • Międzynarodowy transport i spedycja