Jesteś w: Home » Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie » Zarządzanie » Zarządzanie - zarządzanie i marketing w firmie
Szukaj w mieście
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie » Zarządzanie » Zarządzanie - zarządzanie i marketing w firmie

31-150 Kraków, Małopolskie
ul. Św. Filipa 17, Zobacz na mapie
Tel: (12) 431-18-90
Fax: (12) 431-18-82
WWW: http://www.wsei.edu.pl
Email: rekrutacja@wsei.edu.pl

Nazwa kierunku Studia I stopnia Studia jednolite Studia II stopnia
Licencjackie Inżynierskie Magisterskie Magisterskie uzupełniające
S NW NZ S NW NZ S NW NZ S NW NZ
Zarządzanie - zarządzanie i marketing w firmie Zarządzanie - zarządzanie i marketing w firmie - Licencjackie stacjonarne Zarządzanie - zarządzanie i marketing w firmie - Licencjackie niestacjonarne zaoczne Zarządzanie - zarządzanie i marketing w firmie - Magisterskie uzupełniające stacjonarne Zarządzanie - zarządzanie i marketing w firmie - Magisterskie uzupełniające niestacjonarne zaoczne

Studenci tej specjalności zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie różnorakich funkcji zarządzania, a w szczególności: konstruowania planu marketingowego; przeprowadzania badań marketingowych; przygotowywania kampanii reklamowych; zarządzania informacjami; wdrażania systemów wspomagania decyzji; zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem; zarządzania w pionach administracji i biurach zarządów. Absolwenci mogą podejmować pracę w działach handlowych i marketingowych przedsiębiorstw, instytucjach publicznych, biurach zarządów firm, agencjach reklamowych, firmach handlowych. Przygotowani są również do prowadzenia własnego, rodzinnego biznesu.

Ważniejsze przedmioty specjalnościowe:

  • Zachowania organizacyjne

  • Zarządzanie projektami

  • Zarządzanie jakością

  • Informatyka w zarządzaniu

  • Badania marketingowe

  • Procesy informacyjne w zarządzaniu

  • Systemy wspomagania decyzji, gry decyzyjne

  • Przedsiębiorczość i biznes plan – firma symulacyjna

  • Marketing w przedsiębiorstwie

  • PR i media

  • Trening interpersonalny, mediacje

  • Komunikacja i negocjacje

  • Psychologia sprzedaży

  • Organizacja i dokumentacja sprzedaży