Jesteś w: Home » Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie » Zarządzanie » Zarządzanie - reklama i negocjacje w zarządzaniu sprzedażą
Szukaj w mieście
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie » Zarządzanie » Zarządzanie - reklama i negocjacje w zarządzaniu sprzedażą

31-150 Kraków, Małopolskie
ul. Św. Filipa 17, Zobacz na mapie
Tel: (12) 431-18-90
Fax: (12) 431-18-82
WWW: http://www.wsei.edu.pl
Email: rekrutacja@wsei.edu.pl

Nazwa kierunku Studia I stopnia Studia jednolite Studia II stopnia
Licencjackie Inżynierskie Magisterskie Magisterskie uzupełniające
S NW NZ S NW NZ S NW NZ S NW NZ
Zarządzanie - reklama i negocjacje w zarządzaniu sprzedażą Zarządzanie - reklama i negocjacje w zarządzaniu sprzedażą - Licencjackie stacjonarne Zarządzanie - reklama i negocjacje w zarządzaniu sprzedażą - Licencjackie niestacjonarne zaoczne Zarządzanie - reklama i negocjacje w zarządzaniu sprzedażą - Magisterskie uzupełniające stacjonarne Zarządzanie - reklama i negocjacje w zarządzaniu sprzedażą - Magisterskie uzupełniające niestacjonarne zaoczne

Studenci tej specjalności zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie badań marketingowych i rozpoznawania potrzeb klienta; opracowywania strategii negocjacyjnych i skutecznej komunikacji z klientem; reklamy i prezentacji handlowej; organizacji i dokumentacji sprzedaży. Mogą podejmować pracę w działach handlowych i marketingowych firm, agencjach reklamowych, komórkach zajmujących się negocjacjami w handlu, w szczególności przygotowani są do samodzielnego zarządzania reklamą i sprzedażą w małych firmach.

 

  • Zarządzanie jakością

  • Badania marketingowe

  • Procesy informacyjne w zarządzaniu

  • Psychologia sprzedaży

  • Metody i techniki reklamy

  • Organizacja i dokumentacja sprzedaży

  • PR i media

  • Komunikacja i negocjacje

  • Marketing międzynarodowy

  • Przedsiębiorczość i biznes plan – firma symulacyjna